vrijdag 19 september 2008

Nekonabe! (猫鍋)

Letterlijk betekent het 'kattenpan'.
Het is niet echt een blogentry, maar ik wil graag dat iedereen dit bekijkt.

Wij van Huijze Royal Park te Tokio verzoeken Dhr. D.C. Van Berlo om met zijn recentelijk gekochte camera een filmpje van soortgelijke strekking te maken, en deze dan op YouTube te zetten. De te gebruiken voorwerpen zijn:
1 aandoenlijkje
1 pan (ik denk dat die witgeschilderde (ik heb mijn haar geschilderd) metalen slabak goed is).
100% doorzettingsvermogen




---------

Iedereen bedankt voor de reacties op de eerder posts!
Ik ga morgen naar Kyoto, Osaka en Kobe. Ik post daarna weer. Ik vertrek de eerste van oktober richting Fukuoka trouwens.

3 opmerkingen:

DjimW zei

lolwut

DjimW zei

10/10 voor het deuntje trouwens

Wanda zei

Muchos fun. Vet grappig, vooral als ze allemaal bovenop elkaar gaan liggen. =)